Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za milá slova. Snažím se jet podle hesla: Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. Pokud kluci svým chováním neobtěžují nebo neohrožují sebe nebo ostatní, snažím se držet nadhled...:-)

1 0
možnosti
ZZ

Z blogu mám dojem, že máte správné raubíře, se kterými ale máte krásný vztah a kteří fakt nejsou nevychovaní. R^ Totálně mě odbourala poznámka o pozadí a o Michelince - od takového "špunta" je to fakt bomba! ;-D (P. S.: Ta Michelinka se v mém případě maskuje jako tepelná izolace. ;-) ;-D)

0 1
možnosti

Kéž by všechny mámy byly jako vy... je mi líto těch dětí, které jejich mámy dusí, kvůli každé blbosti jim naplácají na zadek, pořád je něčím buzerují... jo, usměrňovat samozřejmě ano, ukazovat směr a hlavně jít vlastním příkladem, jak se má člověk chovat...

2 4
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 877x
Jsem matka dvou kluků, kteří mi dopřávají vidět svět z jeho lepší strany. A kdo je zvědavý na mou profesi... :-) Stačí kouknout na www.kneblova.cz

Seznam rubrik